Kako voditi bilješke tijekom čitanja lektire







Prije svega, zašto je uopće važno čitati lektire? Zato što tako proširujemo svoj rječnik, lakše se izražavamo i lakše pišemo školske eseje/sastavke.




Ono što bih preporučila jest da imate jednu bilježnicu namijenjenu samo lektiri.
U tu bilježnicu možete pisati bilješke tijekom čitanja knjige, ali i bilješke koje vam profesor govori na satu lektire. Na taj način imat ćete sve vezano za lektiru na jednom mjestu, pa ćete si olakšati učenje za ispit i/ili usmeno odgovaranje.

Bilješke tijekom čitanja nemojte pisati predetaljno, ali opet ne ni prešturo da ni vi ne shvaćate što ste time htjeli reći. Na primjer, kod fizičkog opisa nekog lika napišite njegovo ime i broj stranice na kojoj se nalazi taj opis u knjizi. Zatim samoljepljivim papirom označite u knjizi tu stranicu. Tako možete uštedjeti puno vremena koje biste inače potrošili na ispisivanje detaljnih natuknica.




Također, preporučila bih vam korištenje boja tijekom vođenja bilješki jer će biti najpreglednije, a i lakše ćete zapamtiti ako ste vizualni tip.

Ja sam ovako rasporedila boje:
   zelena  – likovi
        plava – mjesto i vrijeme radnje
roza – važni citati
žuta – naslov, poglavlje
narančasta – broj stranice




I još jedna stvar koju volim je book holder (držač knjige). Kao što i sam naziv govori, služi za držanje knjige, odnosno stranica knjige te olakšava čitanje dok ležite ili dok vam se stranice stalno vrte.  (Profil, 19,90 kn)




“A great book should leave you with many experiences, and slightly exhausted at the end. You live several lives while reading.”  ― William Styron




Primjedbe

  1. Montana Ami Mandičić22/4/22 18:31

    Hvala ti, sad cu to probati ali mislim da je super...
    Još jednom hvala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Irina Novaković22/4/22 18:34

      Vjeruj mi, ja sam probala dijeluje.
      Još ako možeš koristiti bilješke na satu to je super ja na nekim satovima sam mogla ali na nekima ne.
      Sretnoo... :)
      :)

      Izbriši

Objavi komentar